Judit&Bandó

A hétvégén Veszprémbe látogattam egy esküvőre. Nem mondhatni, hogy sok mindenkit ismertem, ettől függetlenül nem éreztem magam kívülállónak, hamar jó hangulatom lett.
Lánykikérés után az első felvonásként a polgári esküvőt ejtettük meg, majd következett a kreatív fotózás első felvonása. Nem ismerem sajnos Veszprémet, így Bandóékra hagyatkoztam a helyszíneket illetően. Végülis nem tettem rosszul, sokszínű, változatos, helyeken voltunk, és kicsit láttam a városból is.

DSC_2459 DSC_2445 DSC_2463 DSC_2554 DSC_2580 DSC_2588 DSC_2610 DSC_2632 DSC_2639 DSC_2652

A templomi szertartás különösen tetszett, egy fiatal pap volt, aki nem csak meghatóan, de jólesően humorosan fogalmazva indította útjára a fiatal párt. Kifejezetten jó volt!

DSC_2710 DSC_2718 DSC_2762 DSC_2772 DSC_2812 DSC_2827 DSC_2845

Kreatív fotózás második felvonás egy patakpart menti kis sétányon volt. Szerencsére nem kellett különösebben sietni itt már, mondjuk már az első etapban is sok jó kép készült szerintem, azért itt is elvoltunk egy kicsit.

DSC_2919 DSC_2934 DSC_2962

Eztán a lakodalom, innen nem messze egy fogadóban volt. Még egy sráccal is beszélgettem itt aki tavaly megcsinálta az IM-t, és hasznos tapasztalait megosztotta velem is.

DSC_3113 DSC_3184 DSC_3308 DSC_3319 DSC_3537 DSC_3541

Végül hazafelé olyan fél2kor indultam. Viszonylag kis lakodalom volt, de mint hallottam annál kitartóbb, mivel a keménymag 6 óra felé ért haza, szóval az eljövetelem után még bőven nyújtották az estét.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

