Vörösbegyek hétvégéje

Nincs konkrétan egy kedvenc madaram, inkább kedvenceim vannak. Nos igen, jópár évig madarásztam, így azért megismerek egy-két kis szárnyast.

Szóval a kedvenc madaraim közt olyanok vannak, mint a füstifecske, a búbos cinege, a holló vagy éppen a vörösbegy is.

A hétvégén akármerre bringáztam, akármerre mentem mindig belebotlottam pár vörösbegyben. Általában az év más szakaszaiban nem szoktak ennyire szem előtt lenni.

Szombaton ki is ültem a kert végébe, mivel jópár repkedett arra folyamatosan, és próbáltam megörökíteni őket.

Szeretem a természetfotókat, de ha valaki állatokat, főleg madarakat szeretne fotózni, az azért komoly technikai sport szerintem, ezenkívül nem kevés türelmet is igényel.

Azért lássunk pár próbálkozást tőlem.

DSC_8040 DSC_7982 DSC_7989 DSC_8015 DSC_8018 DSC_7995 DSC_8034 DSC_8030 DSC_8037 DSC_8054

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

