Téli hangulatok – fotópályázat

Úgy tűnik ma ilyen önkénteskedős napom volt. Délelőtt elmentem vért adni, délután pedig az csácsi Izsákban tartottam előadást felsős diákoknak a fényképezésről és a Téli hangulatok-ról, mint téma megjelölésről.

Szóval, van ez a fotópályázat a diáksziget szervezésében, ami a Téli hangulatokról szól, és ennek okán tartottam az én kis előadásomat. Furcsa volt vagy 40 gyerek előtt előadni, de szerintem viszonylag jól sikerült, és remélem élvezték is, a képek legalább is úgy tűnt, tetszettek nekik a végén. (:

Egyszerű kis előadás volt, a fotózás alapjairól, fogalmakról, mire is figyeljenek a kezdetekkor, majd pedig az adott témában mit érdemes fotózni, hogyan álljanak neki… Ahogy elkezdtem beszélni, fel is gyorsult az idő, és azon kaptam magam, hogy 45 perce beszélek és még annyi mindent tudnék mondani. (: Remélem hasznos volt.

Sok sikert a fiataloknak és remélem jó képek készülnek majd. Zsűrizéskor még lehet, hogy találkozunk.

Vélemény, hozzászólás?

