Budapest

A héten fenn voltam egy levegővételnyi kis időt nem éppen kicsi fővárosunkban. Első napot babalátogatással töltöttem jórészt, nos abból most nem lesznek fenn képek, de majd talán 1-1-t felcsempészek ide a blogra. Este mentem át a Firmámhoz, aki vendégül látott, és másnap volt egy rövid időnk még a városban kószálni, mielőtt indultam haza.

Mostanában nagyon tetszenek a fekete fehér képes, nah jó, mindig is tetszettek, csak mostanság próbálok egyre többet készíteni belőlük. Egy-kettőt  Budán is lőttem.

Bálint_small BP_small Sikló_small Siklók_small

Vélemény, hozzászólás?

