Judit & Dávid, Trash The Dress

Még valamikor tavasszal az e-session fotózás közben hozta fel Judit a TTD képek ötletét, amin természetesen azonnal felcsillant a szemem. Ilyet még úgysem csináltam.

Aki esetleg nem ismerné a kifejezést, a trash the dress lényege, hogy a mennyasszonyi ruha ne porosodjon és foglalja a helyet a szekrényben évtizedeken át, inkább még egy utolsó nagy pillanatot megadva neki, egy végső, kevésbé komoly fotózásra indul.

Nos július végén az esküvő is megvolt. Augusztus meg eltelt a TTD nélkül, kicsit féltem is, hogy kifutunk a jó időből, de végül csodás, meleg hétvégére ébredtünk.

Múlt csütörtökön a terepet már bejártam és ötleteltem, aztán ma végre eljött az idő. (:

Az időjárásra nem lehet panaszunk, az idővel kicsit megkéstünk, így a napot sehol sem olyan formában értük, mintahogyan azt megálmodtam, de végül úgy gondolom sok panaszunk nem lehet.

Judit is ügyes volt. Azt hittem a vizes akadályt nehezen veszi majd, de ott volt a legjobb! Jó kis fotózás lett belőle!

DSC_6396_9896 DSC_6430_9918 DSC_6399_9897 DSC_6448_9934 DSC_6463_9942 DSC_6524_9996 DSC_6518_9992 DSC_6547_10013 DSC_6531_10000 DSC_6554_10020

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

