Dorci

DSC_8323_5759_2

Szép volt az idő, és hát ez a hétvége sem telhetett el fotózás nélkül. Mivel unitesomnak már amúgy is lógtam eggyel, hát felcsörögtem ebéd után. Mondtam neki, hogy vége a punnyadásnak, irány Alsóerdő. A környezet lehet már kicsit unalmas, de most ennek van szezonja, és megpróbáltam belecsempészni pár új helyet, beállítást. (:

DSC_8289_5732_2 DSC_8305_5742_3  DSC_8345_5771 DSC_8331_5765_FF DSC_8343_5770 DSC_8350_5776

Mivel most az Azáleás-völgy felől közelítettünk, más előre eltervezett, és hirtelen kigondolt színtereket is palettára tűztem. Szerintem nem is rosszak. (:

Vélemény, hozzászólás?

