Hétvégén Maminál

Úgy tűnik mostanában sokat fogok fotózni. (: A héten pl. rendeltem egy villanj körtét a beltéri fényképezésekhez. Nah majd meglátjuk mennyire válik be.

Tegnap levittem a gépem Mamihoz, mert egyrészt szép idő volt, másrészt gondoltam, hátha megihlet vmi a heti témához, de erre majd a következő bejegyzésben visszatérek.

Egyik drága kicsi cicánk olyan jó helyeken szokott mászkálni, már régóta meg akartam örökíteni, de valahogy sohasenem volt idő, alkalom, vagy gép a közelben. Most csak azért is felimádkoztam a kerítésre, és ellenfényben vakuval próbálkoztam egyet.

cica

Azt ha már benne voltunk, a mamit is gyorsan odaállítattam mellé. Most viszonylag jól viselte.

 mama01 mama01b&w

Itt azért a direkt fények miatt kicsit erős az árnyék.

Azt ha már a portrékba belekezdtem, sorban anyuval és húgival is megörökítettem. Egy bizonyos esemény óta anyu is sokkal jobban áll a fényképezéshez, mint régebben. ):

Anya&Mama Anya_Mama_Húgi Anya_MAma_Szaszaa

Itt már az árnyékban mindjárt lágyabbak az árnyékok.

Azt mászkáltam húggal még egy nagyot a hegy felé. Tényleg jó idő volt, habár a fotózáshoz kicsit magasan volt a nap. Útközben a jófej helyi vadászok nyomaiba is belebotlottam. A les körül a sörétes hüvelyek, cola-s üveg, dohány csomag eldobálva. Persze én voltam olyan jó arc és összeszedtem utánuk, és feldobáltam a lesre, csak hogy szokják a törődést, és kicsit odafigyeljenek magukra.

Ha nem ismernék egy sereg vadászt és erdészt, akiről nem feltételeznék ilyenfajta oktalanságot, most jól le is húznám őket, de szerencsére, és remélem a többség azért nem ilyen.

Vadászok...

Vélemény, hozzászólás?

